Wednesday, January 22, 2014

:'(

Hubungan kami dari dulu memang macam tu . Aku dikatakan paling menyusahkan , paling hina antara semua . Sejak kecil lgi aku yg selalu dihina .. Tak pernah nak hormat aku . Semua pendapat aku tak diterima aku rasa macam realy tak guna . Bila ak beri pendapat sedikit selalu dikata "kau mirul cakap mcm pandai sangat, apalah sangat pandai kau tu . Kalau kau pandai sangat kasi tunjuk pandai tu sekarang " tiap hari .. Mcm tu la . Ak selalu mengelak jumpa . Selalu ak bila d ruma aku bekurung dlm bilik ja walaupun ak lelaki . Klau aku tak tahan d ruma aku lepak dgn jeron . Lepaskan strees . Bila ada d ruma ak rasa tak aman .. Tak selesa .ada saja salah aku . Kekadang apa ja ak cadangkan tidak pernah kena layan . But kena marah saja adalah .. Aku sabar saja , even haritu . Ubat aku pun di tuduh dadah . BUT ONE DAY masa ak kena ckp2 kena suruh2 kena paksa .. Konon nak menasihat tapi dgn hinaan demi hinaan . Ak just ckp ja "kenapa bha ni memaksa-memaksa ak beli tu semua" . So now dah terasa hati . Even ckp mcm tu dah terasa cuba bayangkan perkataan setiap hari yg keluar dari mulut tu . Selalu aku just bekurung dlm bilik . Even aku BLACK BELT dalam TAEKWONDO ak tetap jga nagis kalau sakit hati . Aku tak pernah nagis bila lawan musuh .. So now , apa dah jadi kehendak Allah Swt . Sesungguhnya yg baik itu dari Allah Swt dan buruk itu dari kelemahan diri sendiri :'(

1 comment:

  1. SEDIHNYA .. MAU NANGIS JUGAK AQ BACA ... SABAR LA MIU .. SESUNGGUHNYA SETIAP PERKARA YG BERLAKU ADA HIKMAH DI SEBALIKNYA ..

    ReplyDelete